Integrované projekty

COM App

Com App je investiční portál a aplikace pro investiční zprostředkovatele. Jedná se o CRM systém, který splňuje vše co investiční poradci a jejich klienti potřebují. Součástí je e-shop umožňující zakoupit zlaté či stříbrné slitky, mince, literaturu.

Srovnávač pojištění

Jedná se o aplikaci pro makléřskou společnost. Aplikace je koncipována pro makléře a jejich klienty a obsahuje vše pro vedení makléřské kanceláře. Srovnávač umožňuje makléřovi porovnat pojištění od několika pojišťoven, vyhotovit nabídku klientovi a následně s ním uzavřít smlouvu. Dále spravovat portfolio klientů a vést si úkoly, záznamy z jednání, zobrazovat statistiky z obchodů či kontaktovat spolupracovníky. Klienti mohu kontaktovat svého makléře, reagovat na nabídky a zobrazovat uzavřené smlouvy.

Týmové rozhodování

Aplikace usnadňuje rozhodovací proces ve firmě. Umožňuje vytvářet karty s projekty a přiřadit podílející se kolegy, kteří rozhodují o daném projektu. Aplikace digitálně sebere názory všech kolegů a urychlí proces rozhodnutí.

Průmyslové TO DO!

Průmyslové TO DO pomáhá plánovat a organizovat práci. Seznam úkolů je přehledně vedený kanbanovým stylem a umožňuje jednotlivé karty přesouvat do sloupců podle aktuálních fází. Systém je napojený na firemní systém a tím umožňuje automatické přesouvání karet.

Chytrá aplikace pro sociální pracovníky, která je vytvořená tak, aby s ní dokázal pracovat kdokoliv a odkudkoliv. Zlepšujeme plánování práce, vykazování provozních dat, plnění legislativních povinností, dlouhodobé sledování stavu svěřených osob pro lepší nastavení péče a mnoho dalšího.

Pojišťovací likvidátoři

Aplikace pro pojišťovací likvidátory usnadňující likvidátorovi práci v terénu. Aplikace umožňuje kompletní dokumentaci pojišťovacího případu a vyřízení celé záležitosti prostřednictvím chytrého telefonu.

Mobilní a webová aplikace Selgen rádce je určená pro výpočet výsevu a množství morforegulátorů. Aplikace umožňuje potřebné hodnoty zemědělci spočítat přímo v terénu.

Aplikace dokáže přebrat celkovou agendu ohledně hlídání plateb. Kontroluje stav bankovního účtu a nenechá nájemníka zapomenout zaplatit nájem. Mezi hlavní výhody aplikace patří značná úspora času a eliminování starostí ohledně každoměsíční kontroly a evidence plateb.

Zajistíme Vám návrh na tvorbu softwaru.

V případě, že se Vaše potřeby pohybují i mimo náš systém, díky našemu vývojovému oddělení jsme schopni Vám zajistit i vývoj dalších nástrojů či aplikací na míru.

Dohodnout seznamovací schůzku